نشر في 24.06.26 06:46 America/New_York

محاماة وقانون في مدينة أبو ظبي الإمارات
عندك قضية إيجارية؟ الوقت مش في صالحك. في قضايا الإيجارات 1 + 2 مش دايماً 2، لأن كل إجراء مرتبط بإجراء، والتأخير في خطوة واحدة ممكن يضيع حقك حتى لو القانون في صفك. التأخير بدون عذر بيزيد احتمالات الخسارة. واتخاذ الإجراء في الوقت الصحيح هو اللي بيحمي حقك. والخبرة في الإجراءات هي الفارق الحقيقي بين كسب القضية وخسارتها. أنا مستشار قانوني بخبرة عملية قوية في قضايا الإيجارات أمام مركز فض المنازعات الإيجارية في دبي.
أي مشكلة؟ الإبلاغ عن هذا الاعلان